دل نوشته های من

وب سایت شخصی م . معین

وب سایت شخصی م . معین

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"

آخرین مطالب

کیان عزیزم تولدت مبارک

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

    عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم

و دعامیکنم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد

.

.

.

امروز روز توست

روز میلادت دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

 بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

.

.

.

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد در مقـدمت غــزل به ترنم نشسته باد

تولد تو مــــبارک! بروی تو دروازه های غم به چنین روز بسته باد!

.

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلادتو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

.

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا می خواست مرا با هدیه ای شاد کند

 






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳

نظرات  (۱)

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۶ مَردی به رنگ زمستان
آخی :))
خدا حفظش کنه این کوچولوی نازنین رو
تولدش مبارک
تبریک من رو پذیرا باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی